Vint anys d’Estudis Teatrals a la UAB

El Màster Universitari en Estudis Teatrals (MUET) és un màster oficial interuniversitari, coordinat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb la col·laboració de l’Institut del Teatre de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra, i amb la participació de la Universitat Politècnica de Catalunya.

muet2015-2
Iniciat el curs 2013-2014, és la continuació del postgrau d’Història i Crítica del Teatre (1996-1999), l’antic Doctorat en Arts Escèniques (1999-2009) i del Màster Oficial Interuniversitari en Estudis Teatrals (2008–2012).
El MUET té el propòsit d’oferir els instruments metodològics adequats per formar investigadors i professionals de les arts escèniques, tot combinant els plantejaments teòrics amb la recerca sobre la pràctica.
El MUET consta de dues especialitats: Història i teo­ria de les arts escèniques i Teoria i pràctica dels processos creatius.
D’una durada d’un curs acadèmic sencer (60 crèdits), també es pot fer a temps par­cial, amb una matrícula mínima de 30 crèdits per any.
Com a màster oficial, permet l’accés als estudis de Doctorat de la UAB o de qualsevol altra universi­tat de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior.

Més informació:

Pàgina web del Màster a la UAB