La Carla Ferrerós, professora associada del nostre departament, ha escrit un article molt interessant sobre l’ús del català al digital de cultura Núvol.

Us en deixem l’enllaç perquè pugueu llegir-lo:

«De la llengua se’n parla molt. I de l’ús que se’n fa o que no se’n fa, també. Cada cop hi ha més veus que s’exclamen de la situació de la llengua al carrer però pot passar que es doni per descomptat que a les aules té una presència generalitzada. I, tot i així, el català pateix una reculada en cada nivell educatiu, des de primària fins a la universitat: ja fa temps que el consens que la llengua és cosa de tots (també, i molt especialment, dels centres educatius de tots els nivells) s’ha anat diluint fins al punt que en molts casos acaba convertint-se només una preocupació dels professors de català i d’alguns estudiants universitaris que en reclamen l’ús en espais en què fa uns anys la seva presència era indiscutible.»

Seguir llegint a Núvol