XV Workshop sobre la Prosòdia del Català

Divendres 6 de setembre de 2024
Edifici Sa Riera (Palma)

Pàgina web del congrés  |  Programa

El Workshop sobre la Prosòdia del Català (anteriorment Workshop sobre entonació del català i Cat_ToBI) arriba a la 15a edició d’aniversari. El propòsit d’aquesta trobada és servir de fòrum de discussió i debat sobre la fonètica i la fonologia suprasegmentals del català, bé com a llengua inicial o com a llengua addicional, incloent-hi la recerca interdisciplinària en prosòdia del català.

El Workshop l’organitza una xarxa de grups de recerca de la Universitat de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, l’Institut Menorquí d’Estudis i la Universitat de les Illes Balears. La 15a edició del workshop l’organitza la UIB i se celebrarà de forma presencial a l’edifici Sa Riera, Palma.

En aquesta ocasió d’aniversari, tendrem dues ponents convidades. La primera ponent convidada serà Teresa Cabré Monné, que oferirà la ponència «Patrons d’adaptació en els manlleus: accent i sistema vocàlic». I la segona ponent, Pilar Prieto, clourà el Workshop amb la ponència «La prosòdia i les seves interfícies: 15 anys del Workshop de Prosòdia del Català».

Ponents convidades

Teresa Cabré Monné (Universitat Autònoma de Barcelona)
Pilar Prieto (ICREA – Universitat Pompeu Fabra)

Organització