8, 9 i 10 d’abril a Tarragona
Universitat Rovira i Virgili (URV)

El català, llengua de futur?
Els problemes lingüístics al segle XXI

Pàgina web del congrés  |  Programa del congrés  |  Cartell del congrés

XIIICongres_cartell

El XIII Congrés d’Estudiants de Filologia Catalana se celebrarà a Tarragona, a la Universitat Rovira i Virgili (URV), els propers dies 8, 9 i 10 d’abril. Aquest Congrés està organitzat pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) i per l’Assemblea d’Estudiants de Filologia Catalana de la URV. A més hi col•laboren el Consell d’Estudiants de la URV, el Departament de Filologia Catalana de la URV, la Facultat de Lletres i l’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes (APELLC).
Enguany el Congrés se centra en les noves problemàtiques que afecten la llengua catalana al segle XXI en el context de globalització. Així doncs tractarem temes com l’impacte de les migracions en la nostra llengua, la necessitat de gestió del multilingüisme, els contactes lingüístics, els models trilingües d’educació, etcètera.

XIIICongres_programa

Notícies del congrés

Tarragona, el centre de l’eix lingüístic (Fet a Tarragona)