Oberta una nova convocatòria de selecció de professorat d’estudis catalans a universitats de l’exterior per al curs acadèmic 2021-2022 organitzada per l’Institut Ramon Llull. Amb aquesta convocatòria s’inicia el procés de selecció de nous docents d’estudis catalans a universitats d’Alemanya, Suïssa, Croàcia, Estat espanyol, França, Estat Units, Irlanda, Israel, Itàlia, Polònia i Regne Unit.

L’Institut Ramon Llull promou l’ensenyament de la llengua, la literatura i la cultura catalanes a les universitats i altres centres d’estudis superiors. D’acord amb aquest objectiu, l’Institut organitza anualment convocatòries de selecció de professorat d’estudis catalans a les universitats amb les quals col·labora per cobrir les vacants i garantir d’aquesta manera la continuïtat de la docència.

El termini de presentació de sol·licituds és del 3 de maig del 2021 a les 08.00 fins al 21 de maig del 2021 a les 17.00.

Universitats

• FREIE UNIVERSITÄT BERLIN (Alemanya)
    • HUMBOLDT – UNIVERSITÄT ZU BERLIN (Alemanya)
    • GOETHE UNIVERSITÄT FRANKFURT AM MAIN (Alemanya)
    • UNIVERSITÄT LEIPZIG (Alemanya)
    • EBERHARD-KARLS UNIVERSITÄT TÜBINGEN (Alemanya)
    • UNIVERSITÄT KONSTANZ (Alemanya) – UNIVERSITÄT ZÜRICH (Suïssa)
    • SVEUČILIŠTE U ZADRU (Croàcia)
    • UNIVERSIDAD DE GRANADA (Estat espanyol)
    • UNIVERSIDAD DE SALAMANCA (Estat espanyol)
    • UNIVERSITÉ RENNES 2 (França)
    • ECOLE NORMALE SUPÉRIEURE-LYON (França) – UNIVERSITÉ JEAN MONNET-SAINT ÉTIENNE (França)
    • UNIVERSITY OF CALIFORNIA-LOS ANGELES (Estats Units d’Amèrica)
    • NATIONAL UNIVERSITY OF MAYNOOTH (Irlanda)
    • THE HEBREW UNIVERSITY OF JERUSALEM (Israel)
    • UNIVERSITÀ DEGLI STUDI DI SASSARI (Itàlia)
    • UNIWERSYTET IM. ADAMA MICKIEWICZA (Polònia)
    • CARDIFF UNIVERSITY (Regne Unit)
    • UNIVERSITY OF MANCHESTER (Regne Unit)

Les persones interessades hauran d’emplenar el formulari en línia disponible al web de l’Institut Ramon Llull.

Trobareu tota la informació aquí: Selecció de professorat de català