Selecció de professorat de català

L’Institut Ramon Llull promou l’ensenyament de la llengua, la literatura i la cultura catalanes a les universitats i altres centres d’estudis superiors. D’acord amb aquest objectiu, l’Institut organitza anualment convocatòries de selecció de professorat d’estudis catalans a les universitats amb les quals col·labora per cobrir les vacants i garantir d’aquesta manera la continuïtat de la docència.

INTRODUCCIÓ

Per poder participar en aquest procés de selecció, cal complir els requisits que consten a les bases de la convocatòria i emplenar el formulari corresponent dins dels terminis establerts.

Per poder accedir al formulari de sol·licitud en línia caldrà que prèviament hàgiu obtingut: un idcatMòbil o un certificat digital (per a ciutadans/anes espanyols/es residents) o una acreditació (per a ciutadans/anes espanyols/es o estrangers/eres no residents). Més informació.

Podeu consultar el mapa de les universitats de l’exterior que ofereixen estudis catalans.

Per a més informació, escriviu un correu a seleccioprofessorat@llull.cat.

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

El termini de presentació de sol·licituds és del 28 d’abril al 19 de maig de 2023

ANUNCI RESOLUCIÓ

Resolució per la qual s’obre la convocatòria per a la selecció de professorat d’estudis catalans a universitats de l’exterior per al curs acadèmic 2023-2024, publicada al DOGC 8900 – 21.4.2023

Anunci (CA)

UNIVERSITATS

Curs 2023-24

• ALBERT-LUDWIGS-UNIVERSITÄT FREIBURG (Alemanya)
  • FREIE UNIVERSITÄT BERLIN (Alemanya)
  • HUMBOLDT-UNIVERSITÄT ZU BERLIN (Alemanya)
  • GOETHE-UNIVERSITÄT FRANKFURT AM MAIN (Alemanya)
  • PHILIPPS – UNIVERSITÄT MARBURG (Alemanya)
  • EUSKAL HERRIKO UNIBERTSITATEA (Espanya)
  • UNIVERSIDAD DE ALCALÁ DE HENARES (Espanya)
  • UNIVERSIDAD COMPLUTENSE DE MADRID (Espanya)
  • UNIVERSIDAD DE GRANADA (Espanya)
  • UNIVERSIDADE DE SANTIAGO DE COMPOSTELA (Espanya)
  • UNIVERSITY OF CALIFORNIA, LOS ANGELES (Estats Units)
  • HELSINGIN YLIOPISTO (Finlàndia)
  • UNIVERSITÉ DE PICARDIE JULES VERNE (França)
  • UNIVERSITÉ DE TOULOUSE 2 JEAN JAURÈS (França)
  • UNIWERSYTET IM. ADAMA MICKIEWICZA W POZNANIU (Polònia)
  • DURHAM UNIVERSITY (Regne Unit)
  • UNIVERSITY OF BIRMINGHAM (Regne Unit)
  • UNIVERSITY OF LIVERPOOL (Regne Unit)
  • UNIVERSITY OF OXFORD (Regne Unit)
  • UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI (Romania)

PERFILS DEL PROFESSORAT

En el document adjunt trobareu informació detallada dels perfils específics preferents definits per les universitats que figuren a la convocatòria.

Perfils del professorat (CA)

BASES

Bases (CA)

FORMULARIS

Formulari de sol·licitud per optar a exercir de professor/a d’estudis catalans.