La revista Catalan Journal of Linguistics (Centre de Lingüística Teòrica de la UAB i Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana) acaba de publicar el seu darrer número monogràfic en obert, «Recursivity in phonology», editat per Francesc Torres-Tamarit i Teresa Cabré.

Aquest volum, dedicat a la recursivitat en fonologia prosòdica, compta amb contribucions de Chris Golston, Violeta Martínez-Paricio i René Kager, Anthi Revithiadou i Giorgos Markopoulos, i Kristine M. Yu

Sobre la revista

L’objectiu principal de la revista Catalan Journal of Linguistics (CatJL) és la publicació d’articles de recerca que tinguin a veure amb l’estructura de les llengües des de la perspectiva més ampla d’una teoria general del llenguatge humà.
La revista CatJL, que és la continuació de Catalan Working Papers in Linguistics (CatWPL), es publica anualment gràcies a la cooperació entre el Centre de Lingüística Teòrica i l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana.
Aquesta revista publica volums monogràfics que presenten articles de recerca sobre l’estudi formal de les llengües.

Consulta la revista

Catalan Journal of Linguistics (CatJL). Volume 20, “Recursivity in phonology”.
Edited by Francesc Torres-Tamarit & Teresa Cabré. Centre de Lingüística Teòrica de la Universitat Autònoma de Barcelona : Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana. Servei de Publicacions, UAB