Més de dos-cents professors i investigadors de la Universitat de Saragossa signen una declaració en defensa del català

Aquesta carta és una resposta a les declaracions del president Jorge Azcón, que va dir que a l’Aragó “no es parla català”

Dos-cents cinquanta-sis investigadors i professors de la Universitat de Saragossa han signat una declaració en què defensen el reconeixement del català a l’Aragó, i també de la llengua aragonesa. Aquesta carta és una resposta a les declaracions del president aragonès, Jorge Azcón, que va dir que a l’Aragó no es parlava català. “La gent que viu a Fraga parla fragantí”, va dir. També s’ha expressat la intenció del govern aragonès d’intervenir en l’Acadèmia Aragonesa de la Llengua.

Llegir l’article sencer a Vilaweb
Text sencer de la declaració