Premi IEC de Filologia LLUÍS NICOLAU D’OLWER
Pol Serrabassa i Puntí, pel treball La Renaixença literària a Vic: dels orígens a la consolidació

El filòleg Pol Serrabassa, professor de català a la UVIC-UCC, ha estat guardonat amb el premi IEC Lluís Nicolau d’Olwer pel seu estudi “La Renaixença literària a Vic: dels orígens a la consolidació”.

Pol Serrabassa durant la lectura de la tesi | Jordi Puig

Pol Serrabassa havia estat estudiant del Grau de Llengua i Literatura Catalanes i del Màster Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes a la UAB, i també col·laborador del Projecte TRACES.

Membre del grup de recerca TEXLICO i del Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de Vic, va defensar la seva tesi doctoral el 28 de novembre de 2017, dirigida per la Dra. M. Àngels Verdaguer i el Dr. Ramon Pinyol. El tribunal va estar format pel Dr. Enric Cassany (UAB), el Dr. Francesc Codina (UVic-UCC) i el Dr. David Cao (UB).

Vic, ciutat de la Renaixença (El 9Nou.cat)

Podeu consultar la relació dels treballs premiats en aquest enllaç.

Fotografia dels premiats (Jordi Pareto/IEC)