Les Jornades de portes obertes de la UAB seran els propers dies 2, 3 i 4 de febrer

La Facultat de Lletres obre les portes a tot l’alumnat de batxillerat que vulgui conèixer la facultat i la seva formativa. Dimecres 2 i dijous 3 de febrer les sessions seran presencials, al campus de la UAB. Divendres 4 seran en línia.

Les sessions informatives les fan professorat de cada grau i estudiants dels últims cursos, que són qui millor saben explicar de què va o perquè fer un grau o un altre. A més, se’ls podrà fer tantes preguntes com es vulgui durant la sessió.

Per accedir a les Jornades de Portes Obertes, cada alumne/a ha de fer una inscripció individual.  La inscripció a algunes xerrades està tancada per tenir l’aforament complet. En aquest cas, us recomanem fer la inscripció a les xerrades en línia del dia 4 de febrer.

En el cas del professorat de secundària, es poden inscriure a la xerrada informativa sobre els nous graus de la UAB per al curs 2022-23, que es farà cada dia a les 10h.

Els horaris de la presentació del Grau en Filologia Catalana són aquests:

Dimecres 2 de febrer: 10h
Dijous 3 de febrer: 12h
Divendres 4 de febrer (en línia): 12h i 16h
En aquest enllaç teniu totes les presentacions de la Facultat de Filologia i Lletres:

Oferta de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres