Els dies 4, 5 i 6 de febrer, la UAB organitza les jornades de portes obertes, que permetran als futurs estudiants i al professorat de secundària prendre contacte amb l’oferta d’estudis per al curs 2020-2021, en el qual la Universitat impartirà nous graus de diferents àmbits acadèmics. Enguany, la UAB hi ha assolit per primer cop més de 25.000 inscripcions.

El departament hi presentarà el nou Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i de Lingüística els dies 4, 5 i 6 a les 10h del matí a l’aula 103.

Durant les jornades, hi haurà xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pel professorat de cada titulació. A més, cada dia, a les 10,30 h, s’organitzarà a la sala d’actes del Rectorat una xerrada informativa per als docents de secundària sobre la nova oferta acadèmica del curs 2020-2021. D’altra banda, durant les jornades de portes obertes es podrà també visitar la Vila Universitària.

La informació sobre els horaris i l’ubicació de les xerrades es pot consultar a la pàgina www.uab.cat/portesobertes.