La Facultat de Filosofia i Lletres dedica la setmana del 13 al 17 de maig a mostrar la recerca que duen a terme els SGR, els projectes d’investigació, els ERC i els doctorands associats al centre

Consulteu el programa sencer de la III Setmana de la Recerca

Per tercera vegada la Facultat de Lletres dedica una setmana a mostrar els resultats de la recerca que fa el professorat del centre. Actualment aquesta investigació passa pels Grups de Recerca Consolidats (SGR), els projectes competitius estatals i europeus, les xarxes de coneixement i els projectes d’excel·lència finançats pels ajuts de l’European Research Council (ERC) en forma de Starting Grant, Advanced Grant i Consolidator Grant. Tanmateix el nivell d’aquesta recerca consolidada només es pot mantenir amb el treball de base que duen a terme els doctorands dels programes de doctorat coordinats per cadascun dels departaments. És per això que el programa d’activitats contempla un espai per a cadascuna d’aquestes formes de contribuir a l’avenç del coneixement humanístic i social, d’acord amb el programa següent.

Activitats del departament en la III Setmana de la Recerca

Visita Guiada a “Traces: base de dades de llengua i literatura catalanes”
Dilluns 13 de maig
11.45h — Despatx B9-116 (Passadís del Deganat de la Facultat)