Del 10 d’octubre al 10 de desembre de 2024

Sala d’exposicions UAB
(Edifici Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca Central)

Cartell en PDF  |  Exposició virtual

Presentació de l’exposició: Dimarts 15 d’octubre de 2024, a les 13h, a la Sala d’Exposicions UAB

L’exposició «Àngel Guimerà, dramaturg universal» situa aquest autor teatral català i la seva obra dramàtica en el mapa mundial. Se centra en la projecció de Guimerà en l’Estat espanyol, Europa i Amèrica; els grans intèrprets internacionals de les seves obres en les diverses disciplines artístiques (teatre, cinema, òpera, música), i la traducció de Terra baixa a nombroses llengües.

Organitzada pel Vicerectorat de Comunicació i de Cultura de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), compta amb l’assessorament científic del Centre de Recerca en Arts Escèniques (CRAE-UAB) i la col·laboració del MAE-Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques (Institut del Teatre de Barcelona) i la Casa Museu Àngel Guimerà del Vendrell.

En són els comissaris Gemma Bartolí i Francesc Foguet, membres del CRAE-UAB. En signa el disseny Jesús Galdón.