El proper 3 de setembre de 2018, els estudiants del Màster Universitari en Estudis Teatrals defensaran els seus Treballs de Fi de Màster (TFM).
Obertes al públic interessat, les lectures d’aquests treballs de recerca tindran lloc a les aules 202 i 203 de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.
Hora i aula |
Títol i autor |
Tribunal* |
9.00 h. |
Formas del don: nuevos procedimientos de transmisión en danza, de Laura Alcalà Freudenthal |
P: Esther Vendrell |
9.00 h. |
Hamlet, el mite del filòsof-rei. Shakespeare a La República de Plató, de Maria Claustre Arnau Vinyals |
P: Francesc Foguet |
10. 00 h. |
Opciones dramatúrgicas en el Circo Contemporáneo, de Víctor Bobadilla Parra |
P: Rossend Arqués |
10.00 h. |
Àngel Guimerà, el Shakespeare català?, de Marc Fernández Cuyàs |
P: Núria Santamaria |
11. 00 h. |
Ángeles decadentes. Sexualidad y erotismo en el teatro musical Cabaret de Sam Mendes, de Víctor Corralero Sevilla |
P: Beth Escudé |
11. 00 h. |
El paper de les fàbriques de creació en la dansa contemporània a Barcelona, de Marta Gálvez Moncasi |
P: Ester Vendrell |
12.00 h. |
La petita flauta màgica de Comediants: un model d’adaptació d’òpera infantil, de Xènia Lanau Trallero |
P: Miquel M. Gibert |
12. 00 h. |
Provocando un estado liminal. Micro-espectáculo teatral: He quedado con Ricardo, d’Estefanía Mardones |
P: Núria Llorens |
13. 00 h. |
El tractament de la maternitat al text teatral català d’autora: els casos de La noia de la làmpada de Marta Aran i Conillet de Marta Galán, de Fiona Maxence Ballester |
P: Anna Corral |
13. 00 h. |
Variacions en el tractament del vers entre 1969 i 2017 en una escena de La dama boba, de Lope de Vega, de Georgina de Yebra Pintó |
P: Anna Solanilla |
14.00 h. |
Xuárez (2015) de Luis Barrales: la refundación feminista de Chile, de Maria Emilia Macchi Vergara |
P: Núria Santamaria |
14. 00 h. |
Lo inagotable del recrear. Análisis desde la mirada del coréografo-recreador en la obra Columbario, de Juan Andrés Ríos Cruz |
P: Roberto Fratini |
15. 00 h. |
La nostalgia de Naomi Kawase. El tiempo como eje dramatúrgico de su cine, d’África Marqués Ahuir |
P: Anna Corral |
15.00 h. |
Kaamelott, una derisión teatral de la Guerra, d’Hugo Cagliani-Sureda |
P: Miquel M. Gibert |
* P: president; S: secretari; V: vocal.