Daniel Casals parla de la transmissió de la normativa al Col·loqui Internacional sobre Premsa Clandestina

Dimecres, 11 de desembre de 2019
Universitat Autònoma de Barcelona | Institut d’Estudis Catalans

El professor Daniel Casals, adscrit al Departament de Filologia Catalana i coordinador del Grup de Recerca en Història de la Llengua Catalana de l’Època Contemporània (2017 SGR 1696), va presentar la ponència “La transmissió de la normativa a les revistes clandestines” en el marc del Col·loqui Internacional sobre Premsa Clandestina. Llengua. Comunicació. Cultura, que es va celebrar l’11 de desembre de 2019 a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona i a la Sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans.

Aquest col·loqui va ser organitzat pel Grup de Recerca en Història de la Llengua Catalana (2017 SGR 1696), pel projecte de recerca FFI2016-80191-P (AEI/FEDER, UE), per la Societat Catalana d’Estudis Històrics de l’Institut d’Estudis Catalans i pel Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona.