La Universitat d’Alacant acollirà el XVIIè Congrés d’Estudiants de Filologia Catalana

El Congrés se celebrarà els dies 18, 19 i 20 d’abril a la Universitat d’Alacant

El congrés serà una oportunitat de reivindicar la importància de la llengua i la cultura al sud del nostre territori. El congrés té dos objectius principals: el primer, continuar amb el gran treball realitzat fins ara pels anteriors organitzadors i convertir la trobada en un centre de reunió dels estudiants de filologia catalana per compartir-hi vivències, experiències i coneixements. El segon, aproximar la realitat del sud lingüístic als participants de les diferents zones del territori per tal de mostrar com és el dia a dia en una societat amb continus conflictes lingüístics: mostrar que la llengua i la cultura hi són, encara, ben presents i que afronta l’avenir amb una mirada esperançadora.

Cartell del congrés  |  Programa del congrés  |  Inscripcions  |  Facebook del congrés