20-uab-itEl Màster Universitari en Estudis Teatrals celebra els vint anys d’estudis en arts escèniques (1996-2016) amb una lliçó magistral de Maria Muñoz (co-directora amb Pep Ramis de la companyia de dansa Mal Pelo), que tindrà lloc el 4 de novembre, a les 16.00 h. a l’Institut del Teatre de Barcelona (Sala Scànner).

Cartell en PDF

El Màster Universitari en Estudis Teatrals (MUET) és un màster oficial interuniversitari, coordinat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb la col·laboració de l’Institut del Teatre de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra, i amb la participació de la Universitat Politècnica de Catalunya.
Iniciat el curs 2013-2014, és la continuació del postgrau d’Història i Crítica del Teatre (1996-1999), l’antic Doctorat en Arts Escèniques (1999-2009) i el Màster Oficial Interuniversitari en Estudis Teatrals (2008–2012).
El MUET té el propòsit d’oferir els instruments metodològics adequats per formar investigadors i professionals de les arts escèniques, tot combinant els plantejaments teòrics amb la recerca sobre la pràctica. Com a màster oficial, permet l’accés als estudis de Doctorat de la UAB o de qualsevol altra universitat de l’Espai Europeu d’Ensenyament Superior.

Més informació:

Pàgina web del Màster a la UAB