La Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona, en col·laboració amb l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes, organitzen la setena edició del Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes, que tindrà lloc els dies 20, 21 i 22 de març del 2024.

Les edicions anteriors es van realitzar a la Universitat de València (2017), a la Universitat de Lleida (2018), a la Universitat de les Illes Balears (2019), a la Universitat de Barcelona (2020), a la Universitat de Perpinyà Via Domícia (2022), i la darrera a la Université Aix-Marseille (2023).

Programa definitiu  |  Pàgina web del congrés

Les línies temàtiques

• Estudis literaris i culturals
  • Història de la literatura i traduccions
  • Estudis teatrals
  • Didàctica de la llengua, la literatura i la cultura
  • Estudis de lingüística
  • La llengua en el temps i en l’espai

Inscripcions

Per tal d’inscriure-us correctament al congrés heu d’omplir el formulari següent tot indicant les dades que se us sol·licitin:

La quota com a comunicant és de 20 €, mentre que els assistents sense comunicació hauran de pagar 10 €. D’altra banda, també cal que ingresseu l’adhesió de 15 € a l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes. Per completar la inscripció cal fer l’ingrés de 35 euros (comunicants) o 25 euros (assistents sense comunicació) al següent compte bancari:

ES51 3159 0037 1125 3560 8224

Recordeu que heu de fer arribar els justificants de pagament mitjançant el formulari que s’indica més amunt.

Comitè organitzador

Marc Adan (UAB), Alba Adiego (UB), Manuel Badal (UV-UB), David Ginebra (UAB), Yihang Liu (UAB), Meritxell Matas (UB), Andrea Pereira (UAB), Glòria Ribugent (UB), Alba Romanyà (UB), Albert Tomàs (UAB-Sorbonne Université), Ivan Vera (UdG)

Comitè científic

Francesco Ardolino (UB), Lola Badia (UB), Pere Ballart (UAB), Gemma Bartolí (UAB), Carles Batlle (IdT-UAB), Eulàlia Bonet (UAB), Enric Bou (U. Ca’Foscari Venezia), Raquel Casesnoves (UV), Josep Maria Domingo (UB), Enrique Gargallo (UB), Francesc Gómez (UAB), Mònica Güell (Sorbonne Université), Jordi Julià (UAB), Maria-Rosa Lloret (UB), Jaume Mateu (UAB), Cèlia Nadal (UNISTRASI), Paul O’Neill (LMU), Clàudia Pons-Moll (UB), Josep Pujol (UAB), Josep Solervicens (UB), Meri Torras (UAB)