Vídeo de la Jornada “Aprendre el català a l’aula de la vida. Nous parlants del segle XXI, celebrada el divendres 12 de maig de 2023, a la Sala Oriol Bohigas de l’Ateneu Barcelonès.

Participants: José Enrique Gargallo (catedràtic de Filologia Romànica de la Universitat de Barcelona, Institut d’Estudis Catalans), Irene Nadal (professora titular de Dret de la Universitat de les Illes Balears), David Owen (professor de Literatura Anglesa de la Universitat Autònoma de Barcelona), Rosa Rabbani (doctora en Psicologia Social), Simona Škrabec (assagista i traductora), Til Stegmann (catedràtic emèrit de la Goethe Universität Frankfurt), Inge Stegmann (professora de llengua alemanya), Claudia Gago (estudiant de Traducció i Interpretació, Universidad Pontificia Comillas), Jane Hearse (Guia Cultural del Govern d’Andorra i del Comú d’Andorra la Vella), Belén Morán (esportista de Taekwondo), Noemí Romero (esportista de Trampolí), Séverine Gayraud (tècnica de Recursos Humans de La Bressola), Carlos Ortega (entrenador d’Handbol del Barça), Miguel Ángel Sánchez, «Michel» (entrenador del Girona FC) i Lucrecia.

Actuació musical final de Lucrecia: «Entre Cuba i Barcelona». Acte conduït pel periodista Agustí Mas Montroig.