VI Jornada LitCat de Grups de Recerca
Literatura Catalana Contemporània: Canvi i Continuïtat

Universitat de les Illes Balears
Dia 13 de maig de 2022

El 13 de maig, a partir de les 9:30, tindrà lloc a la UIB (Ca n’Oleo) la VI Jornada LitCat de Grups de Recerca “Literatura catalana contemporània: canvi i continuïtat”. És una trobada interuniversitària en la qual participaran catorze grups d’investigació. Enguany l’organitzen els grups LITERCAT (Literatura Catalana i Cultura dels segles XIX i XX) i LiCETC (Literatura Contemporània: Estudis Teòrics i Comparatius), amb el suport del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General i de la Societat Catalana de Llengua i Literatura. És una activitat gratuïta i oberta a tothom.

La VI Jornada LITCAT de grups de recerca en literatura catalana contemporània es convoca amb les finalitats de les anteriors edicions, això és, permetre el coneixement de les línies d’investigació actives sobre literatura catalana contemporània, fer visible de manera pública i col·lectiva la tasca que es du a terme i potenciar les relacions entre els grups.

Coordinació

LiCETC. Literatura Contemporània: Estudis Teòrics Comparatius (UIB)
LITERCAT. Literatura Catalana i Cultura dels segles XIX i XX (UIB)

Universitat de les Illes Balears (Palma)

Descarrega el programa complet aquí.

Edició

Les comunicacions seran publicades en un volum miscel·lani editat per la Societat Catalana de Llengua i Literatura (filial de l’Institut d’Estudis Catalans).

Entitats coorganitzadores

Societat Catalana de Llengua i Literatura i Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de les Illes Balears

GRUPS PARTICIPANTS:

Edicions anteriors