Selecció col·laboradors docents Universitat Oberta de Catalunya curs 2023-2024

Centre idiomes moderns: Català

El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 8 de novembre de 2023.

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) ha obert una nova convocatòria ordinària de selecció de col·laboradors docents per al curs 2023-2024 de l’assignatura de “Català” del Centre d’Idiomes Moderns de la UOC.

En el següent enllaç es pot consultar l’oferta publicada per a la vacant de consultor (professor col·laborador):  Català

Els candidats interessats en col·laborar amb nosaltres poden dirigir-se a la nostra pàgina web a l’apartat Uneix-te al nostre equip on trobaran publicades les ofertes i a l’apartat “Diversitat del talent” on es detallen les condicions i requisits de col·laboració del personal docent col·laborador.

Per a poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat a través del següent enllaç i presentar la sol·licitud: https://selection.uoc.edu/web/profile/login.aspx

Per a qualsevol dubte o consulta restem a la seva disposició a la bústia d’atenció convocatoriapdc@uoc.edu.