VI CONGRÉS INTERNACIONAL DE L’ASSOCIACIÓ DE JOVES INVESTIGADORS EN LLENGUA I LITERATURA CATALANES (VI CIAJILLC)

12, 13 i 14 d’abril 2023. Aix-Marseille Université

Programa del congrés  |  Pàgina web del congrés

El Centre Aixois d’Études Romanes (CAER-EA 854) en col·laboració amb l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes (AJILLC) organitza el congrés internacional intitulat «Noves recerques en catalanística i llengua d’oc / Nouvelles recherches en catalanistique et en langue d’oc» que tindrà lloc del 12 al 14 d’abril 2023 a l’edifici de la Maison de la Recherche a Ais (29 Avinguda Robert Schuman, Ais de Provença, França).

Aquesta manifestació científica és la sisena edició del Congrés Internacional de l’Associació de Joves Investigadors en Llengua i Literatura Catalanes (VI CIAJILLC). Les edicions anteriors es van realitzar a la Universitat de València (2017), a la Universitat de Lleida (2018), a la Universitat de les Illes Balears (2019), a la Universitat de Barcelona (2020) i la darrera a la Universitat de Perpinyà Via Domícia (2022).