Jornades Internacionals:
«Dona, eros i santedat: l’univers femení en l’obra de Vicent Garcia i el Barroc català»

Programa en PDF

4 i 5 de desembre de 2023
Sala de Graus del Campus Catalunya
Universitat Rovira i Virgili (Facultat de Lletres)

Amb motiu dels 400 anys de la mort del Rector de Vallfogona, el primer gran escriptor de la literatura catalana barroca i el més popular de tots, aquestes Jornades Internacionals analitzaran la seva obra i vigència, en el context del Barroc català, des d’una perspectiva de gènere i un enfocament pluridisciplinari, alhora que es prendrà el pols a la seua influència i ressonància en el panorama literari català coetani i posterior.

Aquestes jornades contaran amb la participació dels membres del Departament: Max Pàrraga, que hi presentarà una comunicació, i d’en Francesc Xavier Vall, que forma part del del Comitè Científic de les Jornades.

Més informació aquí.