Els dies 7 i 8 de febrer de manera presencial i el dia 9 de febrer online es realitzaran les Jornades de Portes Obertes al Campus de la UAB

El curs 2023 vam superar les expectatives amb més de 26.750 inscripcions. Els aforaments són limitats i, si hi estàs interessat, et recomanem que t’inscriguis aviat.

T’oferim gairebé 400 xerrades durant els tres dies de les Jornades de Portes Obertes. A cada facultat pots escoltar de primera mà l’oferta formativa de la UAB i parlar amb professorat dels graus que impartim a tots els centres del campus, incloent els dels centres adscrits.

A més, tens l’oportunitat de conèixer altres estudiants que t’expliquen la experiència universitària durant aquestes xerrades.

Els dies presencials pots fer una passejada pel campus i descobrir els serveis com la Vila Universitària, les biblioteques, les cafeteries i el Servei d’Activitat Física.

Per assistir a les Jornades de Portes Obertes, és imprescindible fer una inscripció individual prèvia de totes les persones que vulgueu venir. Això ens ajudarà a ajustar els aforaments dels espais de cada xerrada, i mantenir-te informat de totes les novetats.

Si ets professor/a de secundària, tens la possibilitat d’inscriure’t a la xerrada de presentació al professorat sobre les novetats per al curs 24-25 que es farà els dies 7 i 8 de febrer a les 10h a la Sala d’Actes del Rectorat.

Pots obtenir més informació a la nostra web Visita la UAB per veure totes les activitats que t’oferim per conèixer l’oferta formativa i de serveis de la UAB.

Tens dubtes? Escriu-nos a promocio.portes.obertes@uab.cat

Els horaris de la presentació del Grau en Filologia Catalana són aquests:

Dimecres 7 de febrer (presencial): 10h
Dijous 8 de febrer (presencial): 12h
Divendres 9 de febrer (en línia): 11:30h
En aquest enllaç teniu totes les presentacions de la Facultat de Filologia i Lletres:

Oferta de Graus de la Facultat de Filosofia i Lletres