Els dies 20 i 21 de juny tindrà lloc l’International Workshop on Metrical Phonology a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València (Sala de Juntes César Simón), en el marc del projecte «Nova evidència a favor del peu mètric ternari. Teoria i Aplicacions de la fonologia prosòdica» (IP: Violeta Martínez-Paricio), finançat per la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana (GE 2023, ref. CIGE/2022/114).

Cartell i programa del Workshop

Els ponents convidats són René Kager (Utrecht University), Kevin Ryan (Harvard University) i Ryan Bennett (University of California Santa Cruz), i al llarg d’aquests dos dies, una quinzena de lingüistes exposarà i discutirà els seus treballs sobre fonologia mètrica i prosòdica. El Workshop compta amb el suport dels departaments de Filologia Catalana i de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació i de l’Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana (IIFV).

Hhi llegiran les seves ponències Francesc Torres-Tamarit i Joan Mascaró, del departament de Filologia Catalana de la UAB, i Maria Ohannesian, del departament de Filologia Espanyola.