Sala de Graus, 23 de setembre de 2022, a les 12.00 h
Inauguració del curs 2022-2023 del Màster Universitari en Estudis Teatrals

La violencia de estado en el teatro mapuche (Chile, siglo XXI)
Tania Faúndez Carreño

Cartell en PDF

Actriu, directora, professora i investigadora teatral, Tania Faúndez Carreño és llicenciada en Arts amb menció en Actuació Teatral i Títol d’Actriu, per la Universidad de Chile, i Màster Universitari en Estudis Teatrals i doctora en Estudis Teatrals, per la UAB. Entre 2008 i 2013, fou becària Presidente de la República. Les seves línies d’investigació són les dramatúrgies de la guerra, el ritus llatinoamericà i les recreacions cervantines. Actualment, és professora de la Universidad del Bío-Bío, seu de Chillán, i és directora de la companyia Teatro del Nuevo Mundo. Forma part de la Red Internacional de Investigadores Teatrales Latinoamericanos y Europeos (RIITLE), que reuneix investigadors i grups de recerca d’universitats de Llatinoamèrica i Europa.

Organitza

Màster Universitari en Estudis Teatrals