Antoni Isarch, El batec de l’època. Publicacions Universitat Rovira i Virgili, 2021 (Col·lecció Patrimoni Literari, 5)

Antoni Isarch, doctor en filologia catalana per la UAB (2016) i membre del GELCC, acaba de publicar El batec de l’època. Domènec Guansé i el periodisme (1918-1936). Es tracta d’una monografia que analitza amb detall el vessant periodístic de Guansé anterior a 1936, des dels orígens a la premsa tarragonina fins a la seva participació activa a tribunes de primer ordre com La Nau o La Rambla. L’estudi d’Isarch és una contribució destacada per revalorar la figura guanseniana entre una generació daurada del periodisme català.

L’obra, amb un pròleg del professor del Departament Francesc Foguet, ha estat publicada a la col·lecció “Patrimoni Literari” de la Universitat Rovira i Virgili, que en pocs anys i amb un catàleg encara breu comença a consolidar-se com una col·lecció de referència en els estudis sobre la literatura catalana.

Pàgina del llibre a Publicacions URV