Jornada sobre els models lingüístics de la comunicació audiovisual
Universitat de València, Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Sala Enric Valor (primer pis)
Divendres 19 de maig, 2017

Aquesta jornada té l’objectiu d’analitzar models de llengua per als mitjans de comunicació audiovisual i reflexionar-hi davant de la represa de les emissions de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.

Hi haurà intervencions de professionals i d’investigadors de la llengua de la premsa, de la ràdio i de la televisió que aportaran la seua experiència i el seu estudi amb la finalitat d’ajudar a posar en marxa el nou model de la Ràdio Televisió Valenciana.

En aquest sentit, s’hi exposarà el projecte de model lingüístic dels nous mèdia valencians i experiències concretes de mitjans actuals del domini lingüístic.

Cartell en PDF |  Programa en PDF

Organització del simposi

Departament de Filologia Catalana de la Universitat de València
Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana
Departament de Filologia Catalana de la UAB
Projecte de recerca I+D FFI2016-90181-P Ministeri d’Economia i Competitivitat
Acadèmia Valenciana de la Llengua
Direcció General de Política Lingüística (Generalitat Valenciana)
Associació Tirant lo Blanch
Universitat Cardenal Herrera CEU
Departament de Teoria dels Llenguatges de la Universitat de València

Comitè organitzador i científic

Emili Casanova (UV/AVL), Daniel Casals (UAB), Mar Massanell (UAB), Miquel Nicolás (UV), Lluís Polanco (UV), Joan Rafael Ramos (UV/IIFV/AVL), Paula Cruselles (IIFV), J. Àngel Cano (IIFV)

Lloc de realització

Universitat de València Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació Sala Enric Valor (primer pis)

Inscripció

Per inscriure’s a la Jornada cal enviar un correu electrònic a inmaculada.carrasquer@uv.es abans del 18 de maig a les 10h.