OFICINA DE PROJECTES INTERNACIONALS (OPI)
ERASMUS+: KNOWLEDGE ALLIANCES

Des de l’OPI us volem informar de la convocatòria “Knowledge Alliances” del Programa Erasmus+ 2017 de la Unió Europea.

Aquesta és una acció centralitzada des de l’Agència Executiva europea, l’EACEA i, per tant, tota la informació i documentació vinculada a aquesta convocatòria (formularis i documents informatius) la trobareu properament, a la pàgina web l’EACEA :

erasmus-plus

Les Knowledge Alliances busquen reforçar la capacitat innovadora europea impulsant la innovació en l’Educació Superior, l’empresa i l’entorn socio-econòmic en general. Els projectes que es presentin han de perseguir, com a mínim, un dels següents objectius:

a)       Desenvolupar noves aproximacions innovadores i multidisciplinàries en l’àmbit de l’ensenyament i la formació.

b)      Estimular les competències empresarials i emprenedores del personal docent i del personal de les empreses.

c)       Facilitar l’intercanvi, flux i la co-creació de coneixement.

Les Knowledge Alliances són projectes transnacionals duts a terme entre universitats i empreses que pretenguin tenir un impacte a curt i llarg termini entre tots els agents implicats (stakeholders), tant a nivell individual i organitzacional, com a nivell sistèmic.

SOL·LICITANTS: Els sol·licitants poden ser organitzacions situades en països signants del Programa Erasmus+ (majoritàriament membres de la Unió Europea).

PARTICIPANTS: Cal un mínim de sis organitzacions de tres països del Programa diferents, dels quals, un mínim de dues universitats i dues empreses.

La durada d’aquests projectes oscil·la entre els 24 i 36 mesos, basant-se en els objectius del projecte i en les activitats planificades al llarg del temps.

El pressupost màxim d’aquesta tipologia de projectes es variable; com a molt es poden sol·licitar 700.000 euros per a projectes de dos anys i 1.000.000 d’euros per a projectes de tres.

Termini intern:

Per a poder participar en aquesta convocatòria, la UAB requereix del vistiplau del Vicerector de Relacions Internacionals.

A tal efecte us agrairem que, tant si teniu la intenció de liderar una proposta com si rebeu la proposta de participar en un projecte coordinat per una altra institució, ens feu arribar el formulari adjunt el més aviat possible, preferentment abans del 15 de desembre a Mireia.Gali@uab.cat

Un cop concedit el vistiplau procedirem a gestionar les signatures de Declaracions d’Honor o Mandates (en funció de si coordineu o sou partners) i a proporcionar-vos el suport en l’elaboració de la proposta.

Termini oficial:

La data límit per presentar els projectes (telemàticament) és el dia 28 de febrer de 2017 a les 12:00 hores del migdia, hora de Brussel·les.
Aprofitem l’avinentesa per informar-vos que el 14 de desembre de 2016 està prevista una Jornada informativa conjunta entre l’AGAUR i la UAB sobre les convocatòries d’Erasmus+. Properament en farem la difusió amb l’agenda del dia.

Per a qualsevol dubte relacionat amb aquesta convocatòria, podeu contactar amb Mireia Galí o amb Corinne Drouin.

Oficina de Projectes Internacionals (OPI)

Mireia Galí / Corinne Drouin
93 5868034 / 93 5868062