El dia 6 de juliol vam acomiadar els professors Remei Perpinyà i Lluís Quintana, que es jubilen enguany. Tot el nostre agraïment per tots aquests anys de feina i els desitgem molta salut i molta sort en aquesta nova etapa que ara comencen.

Remei Perpinyà Morera

Doctora en Història per l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents (UAB). Professora titular del departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona des de l’any 2001, en l’especialitat de Biblioteconomia i Documentació. Professora a l’Escola Superior d’Arxivística i Gestió de Documents ESAGED). Membre del Grup de Recerca Política, Institucions i Corrupció en l’Espanya Contemporània (PICEC). Ha centrat la seva recerca en l’àmbit de l’arxivística i la gestió de documents, l’accés a la informació, els arxius de la ciutadania i la relació entre arxius i perspectiva de gènere.

Lluís Quintana Trias

Professor titular de llengua i literatura catalanes al departament de Filologia Catalana de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha publicat estudis centrats en autors de la literatura catalana contemporània com Foix, Pla, Calders i, especialment, Maragall, sobre el qual va publicar la monografia La veu misteriosa. La teoria literària de Joan Maragall (1996). El seu llibre sobre l’esnobisme, La paradoxa del majordom (2000), li valgué el premi Josep Vall­verdú 1999. Actualment dirigeix l’edició crítica de l’obra completa de Joan Maragall.

Fotografies de l’acte