El llegat de Llorenç Soldevila. Acte d’homenatge i reconeixement

Terrassa, 26 de gener de 2023, a les 19 h
Amics de les Arts i Joventuts Musicals (Carrer del Teatre, 2)

El dia 10 de desembre de 2022 moria, de manera sobtada, en Lloreç Soldevila. Ell ha estat un mestre, en tot el sentit de la paraula, i un referent per als estudis de literatura catalana i per als seus estudiants (tant els de secundària com els universitaris).

La tasca que ha fet ha estat extraordinària i la seva incansable empenta, encara més. A Terrassa tenim un record molt viu del pas d’en Llorenç Soldevila per la ciutat com a professor (en especial de l’Institut Investigador Blanxart) i per la col·laboració en multitud de projectes i activitats (sobretot a Amics de les Arts i Joventuts Musicals).

És per això que hem organitzat aquest actes d’homenatge i reconeixement a la seva figura i a la seva obra.

Manuel Llanas: “Mig segle d’amistat i una pila de projectes compartits”
Jaume Closa: “La marca inesborrable del pas de Llorenç Soldevila per Terrassa”
Mia Güell: “La Geografia literària, un immens llegat a difondre i a preservar”

Jaume Aulet presentarà i moderarà les intervencions