El curs 2017-2018 és el 25è aniversari de la Facultat de Traducció i Interpretació. Per això, durant tot el curs a la FTI s’estan celebrant actes de commemoració.

L’ensenyança de la traducció a la UAB va començar el 1972 amb l’Escola Universitària de Traducció Interpretació (EUTI). L’EUTI va ser el primer centre de l’Estat Espanyol en impartir estudis de traducció. No va ser fins el 1992 que es va assolir l’estatus de Facultat, abans ubicada a la Facultat de Medicina. Des del 1992 la FTI és a l’actual edifici a l’eix nord del campus.

En aquesta pàgina de la Facultat, hi podreu trobar un recull de vídeos de “Les veus de la Facultat”, la galeria fotogràfica “La història en imatges” i un recull dels vídeos i notícies de totes les “Activitats de commemoració”

També trobareu les galeries fotogràfiques dels actes que s’han anat desenvolupant al Blog del Departament de Traducció i d’Interpretació i d’Estudis de l’Àsia Oriental (Blog del DTI i EAO).

Com a mostra d’aquest ampli recull de veus i imatges, us deixem el vídeo en què Pilar Cid, professora del departament, conversa amb Regina Saraiva, professora de llengua portuguesa a la Facultat