Activitats

GRHILCEC
01/10/2022
IV Simposi sobre l’ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat
Divendres, 25 de novembre de 2022
Institut d’Estudis Catalans, Sala Prat de la Riba

ELa quarta edició del Simposi sobre l’ensenyament de la llengua i la literatura catalanes a la secundària i a la universitat, vol centrar-se en tres dels eixos bàsics de les assignatures de llengua i literatura a la secundària: llegir, escriure i parlar. Amb una visió molt aplicada a l’ensenyament, les ponències i comunicacions que proposem volen ajudar el professorat a ampliar els recursos per a l’ensenyament de la llengua i literatura a les aules.

El simposi és organitzat pel Departament de Filologia Catalana de la UAB i la Societat Catalana de Llengua i Literatura de l’IEC, amb la col·laboració de la Secció Filològica, la Secció Històrico-Arqueològica i el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya.

Inscripcions

Preu general: 25 €
Inscripció estudiants: 5 €
Tota la informació, programa i inscripcions: https://www.cdl.cat/cursos-i-activitats?of=1669

Organització

Comitè organitzador: Daniel Casals, Francesc Foguet i Mar Massanell

Promotora: Societat Catalana de Llengua i Literatura, filial de l’Institut d’Estudis Catalans.

Coorganitzadors: Societat Catalana de Llengua i Literatura, Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, Universitat Autònoma de Barcelona, Secció Filològica i Secció Històrico-Arqueològica de l’Institut d’Estudis Catalans, Grup de Recerca en Història de la Llengua Catalana de l’Època Contemporània, Projecte de recerca PID2021-128279NB-I00.